5 Marianao
F.E. Atlètic "A"
Marianao Poblet "B"

La poca efectivitat cara a porteria contrària i la falta de concentració en un parell de jugades en l’àrea pròpia, propicien que el Marianao Poblet vagi al descans amb dos gols d’avantatge que es fan insuperables pels nostres.

Encara que l’Atlètic no va fer un mal partit (tal vegada el millor de la temporada), amb diverses clares ocasions per marcar, els visitants aconsegueixen els tres punts en fer un partit molt seriós i treballat en el qual, en ajuntar la intensitat i la qualitat dels seus jugadors,  recullen els seus fruits.

Pel cantó local es van millorar alguns detalls però encara falten treballar-ne d’altres un xic més. En la part positiva hi trobem entrega, força, control  i circulació de la pilota, pressió avançada,..... En les mancances anotaríem concentració, poca efectivitat, falta de comunicació, pèrdua de la posició i dificultat en la recuperació. Això no vol dir que el positiu es faci molt bé o que el negatiu sigui un despropòsit. Són detalls o característiques que encara poden millorar-se o que han evolucionat lleugerament  respecte d’anteriors partits. La lectura simplista seria que si millorem en el joc però perdem els partits, pot ser no calia bellugar res. Però tots sabem que aquests aspectes són necessaris per poder afrontar una lliga amb garanties i que no si val a carregar el joc en dues, tres o quatre individualitats ja que parlem d’un equip, un conjunt de jugadors amb un objectiu comú i uns resultats globals. Tots són importants per l’equip i tots els jugadors tenen virtuts i defectes.Hem d'intentar que cadascú (tots) doni el màxim de les seves possibilitats i el grup en sortirà beneficiat.

Per tant, més del mateix: treball, esforç, actitud, compromís. Al màxim !!!!

Proper partit visitem l'Igualada, el dissabte 9 de novembre a les 12 h. i recordem que el diumenge al matí tenim la presentació de tots els equips de l’Atlètic, abans del partit de Tercera Divisió del Vilafranca.

Alineacions: Javi i Sergi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, Marc, Gerard P., Edgar, Marcel, Julen, Miquel, Gerard M., Tacha, Joan F., Pau, M. Moreno, Oscar i Alex.