4 Vilanova
Can Trias
Marianao "A"

En un altre partit igualat, en la línia dels darrers, l’Infantil A venç però no convenç, tot i encapçalar la classificació.

La insistència dels responsables en millores tècniques i de rendiment, encara no han quallat com per considerar-les assolides.

Malgrat això, es van veure detalls de que es comencen a incorporar al repertori de l’equip i que ens fan pensar que estem en el bon camí. Aquest cop hi va haver una major possessió de pilota i una més gran circulació de la mateixa però encara amb un gran marge per la millora.

Al davant, un Vilanova molt lluitador que, amb la seva intensitat i treball, va posar les coses molt complicades i difícils i, només a base d’insistir i no afluixar gens ni mica, es va poder tirar endavant un partit travat i complicat. Els locals van tenir algunes ocasions molt clares al contraatac que no van saber aprofitar i els atlètics tampoc estaven gens encertats a l’hora de definir i, entre els pals i la mala punteria, anaven deixant que l’emoció i la incertesa fossin protagonistes.

Tornem al què dèiem la setmana passada; s’han de treballar posicionaments i col·locació i insistir en el joc col·lectiu. Esforç i solidaritat vers els companys, deixant de banda els individualismes. Hem de tornar a les arrels ja que, a cada jornada que passa sense aplicar-ho, es va perdent i quan tinguem exigència de joc de conjunt, no ho sabrem resoldre. Treball, treball i més treball.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Javi (porters);  Joan M., Toni, Marc, Gerard P., Xavi (1), Edgar, Marcel, Julen, Miquel, Gerard M., Tacha, Joan F., Guillem, Pau, Anderson i Cristian.

Proper partit, dissabte 2 de novembre, rebrem a casa al  MARIANAO POBLET UD "B", a les 10,30 h.