3 Ribes
F.E. Atlètic "A"
Ribes "A"

Partit emocionant per la incertesa del resultat però decebedor pel pobre joc desenvolupat per l’Atlètic en moltes fases del matx.

El partit en si va ser de molt poca qualitat. La nul·la efectivitat dels locals en els primers minuts, amb dues clares ocasions no materialitzades, va donar pas al gol del Ribes, més per desencert local que no per mèrit visitant.

A partit d’aquí, les presses per arribar quan abans a dalt que porten a les imprecisions i a les errades, es converteixen en la tònica del partit. Els nervis es fan més presents a mida que van caient els minuts i el joc de conjunt cada cop es va deteriorant més. Un xic a la desesperada, es posa tota la carn a la graella i s’incorpora un defensa a l’atac com a recurs puntual per intentar buscar més potencia ofensiva. No és fins ben entrada la segona part que s’empata el partit, en un penal tan ingenu com innecessari comès per la defensa visitant, després d’una jugada embarbussada però plena de coratge i insistència. Als del Garraf els van començar a faltar els llums que fins llavors els feien creure en endur-se els tres punts del Penedès i encara més quan una jugada de contraatac de l’Atlètic els agafa mal col·locats en la seva línia de defensa i l’encert dels atacants posa el 2 a 1 al marcador a falta de cinc minuts pel final.

Ple de victòries; tres de tres. Equip menys golejat; un sol (llàstima!!) gol en contra. Amb aquestes premisses n’hi ha per estar ben satisfets. Doncs no; és un miratge, una il·lusió que es pot trencar en qualsevol moment. L’equip tira els partits endavant........ però no convenç. No és un equip, un conjunt, un col·lectiu; estem abusant de les qualitats (immenses) d’alguns jugadors que resolen en joc individual i que tapen les mancances (greus) del grup. Un rival organitzat i lluitador ens pot complicar molt un partit que, si el juguéssim amb esperit de conjunt, es decantaria clarament pels nostres. L’equip tècnic prou que s’hi esgargamella per canviar-ho. S’hi ha de posar remei i ràpid. Podem fer-ho, sempre i quan totes les parts s’hi esforcin i l’actitud sigui la necessària i correcte; amb treball i humilitat, amb disciplina i convenciment, amb concentració i serietat; es pot aconseguir.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Javi i Sergi (porters);  Joan M. (2), Toni, Gerard P., Xavi, Edgar, Marcel, Julen, Miquel, Gerard M., Tacha, Joan F., David, Cesc i M. Piqué.

Proper partit, dissabte 26 a Vilanova, a les 13,30 h. contra el Vilanova Geltrú C.F.