2 Blanca Subur
Blanca "A"
F.E. Atlètic "A"

El bon joc i l’encert dels primers quinze minuts es complementen amb una posterior hora de molta pressió, intensitat i poc futbol.

Ja dèiem que per tirar endavant els partits, s’ha de treballar molt i que per assolir bon joc, dons també. A la veïna i marítima Blanca Subur i contra l’equip que porta el seu mateix topònim romà, es va treballar molt per emportar-se els tres punts.

Joc vistós amb comptagotes però lluita i feina, per donar i vendre. Un equip local que, quan es va veure al quart d’hora amb un desavantatge de dos gols en el marcador, va posar tota la carn a la graella i va col·locar tota la pressió possible dins i fora del terreny de joc per mirar de contrarestar la superioritat dels nostres.

Aquest plus de força i intensitat que ens ha mostrat l’equip aquesta temporada, pot fer que, partits com aquest amb demanda de concentració i desgast físic, s’acabin resolent a favor del nostres interessos. Sí, es cert que no tenim motius per sentir-nos cofois de bon futbol; teniu tota la raó. Però el que no es pot menystenir és l’esperit de lluita i la generositat en l’esforç i entrega de tots els jugadors. Estem convençuts que el bon joc acabarà arribant, per l’actitud i el treball dels jugadors.

Destacar que es va deixar la porteria en blanc novament i això diu molt de la concentració i la intensitat de tot l’equip, ja que el contrari va apretar de valent per poder marcar i no ho va aconseguir. Per cert, els dos gols, esplèndids.

Sempre endavant.

El proper dissabte dia 19 d’octubre ens visita l’equip del Ribes per jugar a les 10,30 h. en l’horari habitual dels partits de casa.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Javi (porters);  Guillem, Joan M. (1), Toni, Marc, Gerard P., Xavi, Edgar, Marcel (1), Julen, Miquel, Gerard M., Pau,  Tacha (2), Joan F., David i Roger.