1 Castelldefels
Suburense
Can Trias

Partit amb poca qualitat que es resol més per les qualitats individuals que no pas per les col•lectives.

Hi ha qualitat en aquest equip i, al mateix temps, hi ha molta feina a fer. Tenim però molt marge de millora i, amb ganes i dedicació, es poden assolir els objectius tècnics del joc de conjunt i de posicionament pels quals es treballa als entrenaments.

En quant al partit concret, va tenir dues parts diferenciades; la primera amb poc joc de combinació i pèrdues constants de posicionament i una segona amb lleu millora afegit a la baixada de l’equip contrari pel lògic cansament. Els nostres es van mostrar com un equip fort individualment en l’aspecte físic però sense saber-ho aplicar en el joc de conjunt. Encara sort que el rival va acabar les forces a la segona part i els atlètics van trobar més facilitats de cara a la porteria contrària. És destacable que es va saber mantenir la porteria a zero i això sempre és molt positiu.

Vindran equips amb major potencial i hem d’estar preparats per imposar el nostre joc sense refiar-nos de les virtuts individuals. Per tant, hi ha feina per fer i hem de tenir la voluntat de treballar i la disposició positiva d’aprendre.

Tornem-hi que no ha estat rès.

El proper dissabte dia 12 d’octubre ens desplaçarem fins a la localitat de Sitges per disputar la segona jornada contra la Blanca Subur a les 6 de la tarda.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Javi i Sergi (porters);  Guillem, Joan M., Toni, Marc, Gerard P. Xavi (1), Gerard M. Pau, Marcel, Julen (1), Aleix, Edgar, Miquel, Tacha (2), Joan F. David.