SANT FRUITOS

En una jornada que van anar de menys a més, els jugadors de l’Atlètic ensenyen el millor futbol del torneig, tenen el millor goal-average i no perden cap partit, però no n’hi ha prou per guanyar una final que s’emporta l’equip de l’EFO 87 d’Olesa de Montserrat per major encert en la loteria dels penals.

Hi va haver de tot, tant en meteorologia com en futbol: pluja, núvols i sol. I de tot n’hi va haver força. Com en els elements del temps, partits de joc pobre combinat amb d’altres de bon futbol o també pluja de gols i errades d’ocasions clares.

A la fi, un segon lloc que deixa un regust un pèl margant però que s’ha d’acceptar com un pas més en la formació de joves esportistes i és que tant es guanya com es perd, a vegades, tot i fent-ho bé per guanyar.

Alineacions: Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Ramon, Guillem, Adrià, Cristian, Raül, Joan, Oriol, Pol, Àngel, Pau, Marc i David.

El proper cap de setmana del 15 i 16 de juny, tenim el torneig de Rialp en la seva tercera edició i que compta amb un cartell de luxe: Barça, Espanyol, Nàstic, FIF Lleida, Rialp i FE Atlètic  Vilafranca. Ja ens van convidar l’any passat i aquest any hi tornem. Ens omple de satisfacció poder estar al costat dels millors equips del nostre país i hem de fer el màxim per deixar una bona imatge. Apa dons, a gaudir-ne.