30-PRAT
F.E. Atlètic "A"
Prat "C"

Partit fluix dels locals que, sumat a un rival contundent i a un arbitratge molt deficient, ens donarien les claus per explicar un resultat massa exagerat en contra.

No hem de justificar la derrota pels elements aliens si no que hem de buscar els motius de les deficiències pròpies que ens porten a aquestes situacions que ja són massa repetitives.

La poca possessió de pilota per culpa d’una una circulació molt lenta i la falta d’alternatives en la sortida del joc des del darrera per la pressió del rival ens poden aclarir una part del fluix encontre que acomiadava el campionat.

Si hi afegim que al minut 33 ja havíem encaixat els tres gols i que tots ells anaven precedits de fores de joc no assenyalats per l’àrbitre, podem confeccionar un manual destinat a no guanyar els partits. Podeu posar-hi, al gust de cadascú, dos elements més en forma de que els teus no aprofiten les ocasions i que el rival les col·loca totes. Realment les ocasions pròpies són molt cares i, en canvi, les alienes són molt franques. El Prat no va disposar de gaires ocasions però, les que va tenir o li van deixar, les van saber aprofitar i amb força i intensitat, van saber defensar la seva clara avantatge tot i que van tenir alguna oportunitat més que no van materialitzar. En fi, va ser una mica un resum del què ha estat la temporada amb alts i baixos, partits bons i dolents, fermesa i falta de concentració, intensitat i apatia, actitud i indolència, velocitat i lentitud, .................; aneu-hi posant del bo i del dolent, tot al mateix temps. Ha estat un campionat amb totes les cares i les creus, amb una de calç i una altra de sorra. Només cal donar una ullada a la classificació: ni fred ni calor, al mig de la taula (8 de 16), tants partits guanyats com perduts (12),..............

El proper dissabte dia 8 de juny ens desplaçarem fins a la localitat de Sant Fruitós de Bages per disputar un torneig que s’allargarà tot el dia i fins ben entrada la tarda.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Oriol, Pol, Guillem, Adrià, Raül, Joan, Aleix, Àngel, Pau, Ramon, David, i Cristian.