29-Marianao
Igualada "E"
Mas Catarro "A"

Un pletòric i eufòric Marianao – Poblet es proclama campió a manca d’una jornada, en combinar la seva victòria contra l’Atlètic amb la derrota del segon classificat. Després d’una primera part molt acceptable, les errades i la poca intensitat a la segona, condemnen als nostres a patir un càstig massa contundent.

No es pot baixar la guàrdia quan l’equip que tens al davant està endollat i va amb dues marxes més, sobretot si els arriben notícies favorables que els donen el títol de campió. Quan els va entrar el segon gol que desfeia l’empat de la mitja part i els diuen que el seu rival, el Igualada, ha caigut en la seva visita al camp de l’Stoitchkov, l’excitació i el convenciment en les pròpies forces van fer que desapareixessin els nervis i els sortís quasi bé tot el què intentaven.

Val a dir que quasi segur són l’equip que millor combina bon futbol i intensitat a tots els nivells i, per tant, justos mereixedors del títol de campions. L’eufòria, a estones no prou continguda, es va desbordar quan l’àrbitre assenyala la fi del partit i l’inici de la festa dins el terreny de joc; a la grada ja n’hi havia abans de començar: àpat pre-partit, banderes, samarretes i tambors incansables per animar als seus. Una gran festa pel Marianao Poblet i, com deia un dels seus dirigents, amb Vilafranca en lloc preferent (encara que de convidat de pedra), per una banda per haver guanyat a l’Atlètic Vilafranca i per l’altra per què el seu rival immediat va perdre a Vilafranca contra el Stoitchkov.

Dels nostres, hem de destacar una molt bona primera part que feia posar nerviosos als locals (i a l’àrbitre) i que assenyalava un meritori empat després d’un gran treball de totes les línies de l’equip. A la segona, sortida a per totes dels locals, conscients del què es jugaven, afegint-hi algun despisti dels nostres i al marcador es van sumant sense pietat guarismes a la compta dels locals fins arribar a aquest 5 a 1 final. Sabíem que no seria el millor camp per anar a puntuar però es va plantar cara amb una de les virtuts del Marianao, jugant a futbol i no renunciant a la possessió de la pilota; ens va faltar, però, la intensitat i la tensió.

El proper partit és el darrer de la lliga, el dissabte 1 de juny a les 11h. contra l’equip del PRAT, A.E. "C". A veure si podem acomiadar el campionat amb una victòria.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Ramon, Guillem, Adrià, Cristian (1), Raül, Joan, Oriol, Pol i David.