28-Stoitchkov
F.E. Atlètic "A"
Stoitchkov "A"

Ja tocava veure un bon partit dels nostres a casa i va ser en el derbi local contra l’ Stoitchkov. En acabar el partit, els jugadors de l’Atlètic estàven molt enutjats amb el penal assenyalat per l’àrbitre (que només va veure ell) i que significava el gol de l’empat pels visitants deixant als locals amb un home menys. Coses dels derbis.

L’equip de l’Stoitchkov va desplegar al damunt del terreny de joc totes les seves armes: potència física, contundència defensiva, velocitat, ràpides transicions i desplaçaments llargs buscant l’esquena de la nostra defensa.

Deixant de banda la injustícia del seu gol, no seria honrat per part nostra dir que els visitants no es van merèixer un resultat positiu ja que ocasions en van tenir, encara que no les van materialitzar, i també els locals en la primera part van tenir les seves opcions en grans xuts de mitja distància (com el gol) que van portar molt perill, inclòs un al travesser. Dos estils de joc diferenciats, cadascun amb virtuts i inconvenients, ambdós prou vàlids i els dos equips a la recerca d’un objectiu comú, la victòria, que, un cop descartats objectius de classificació pels que no s’hi juguen res, és d’agrair que defensin allò que en diuen l’honorabilitat i l’esperit de competir i que enalteix l’autoestima en aquests partits de rivalitat local, els derbis.

Ens quedem però, com fet més destacat, en la lluita de tot l’equip de l’Atlètic que va haver de treballar molt i superar l’inconvenient de tenir un home menys quan era un partit molt físic i de contacte. Gràcies, nois, per la vostra entrega.

La propera jornada ens desplacem al camp del líder, el MARIANAO POBLET UD "B", a Sant Boi per jugar el dissabte dia 25 de maig a les 14,15 h. del migdia.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí,  Pol, Pau, Guillem, Adrià(1), Raül, Joan, Àngel, Ramon, David, Oriol i Cristian.

P.D.: Ens afegim a les felicitacions al Juvenil A de Preferent pel seu gran partit amb victòria que comporta la confirmació de la permanència a la categoria.