F.E. Atlètic "A" - Manresa "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Manresa "A"

Es va tornar a repetir la mateixa història de cada jornada.

El partit contra el Manresa no va ser cap excepció. La primera part dominant el joc i tenint ocasions claríssimes de gol; se’n van comptar fins a cinc: una de l’Aleix, una del Dani, una de l’Hernández, una altra del Ferran i, sobretot, la del Max en què la pilota va tocar el travesser. I el Manresa? Doncs aguantant fins que, en una contra, va arribar a la porteria defensada per l’Arnau que, amb un xut sec, també es va estavellar al travesser.

A la segona part, els 5 primers minuts, els locals van sortir adormits. Els manresans, en una jugada per la banda esquerra centrada al 2n pal, el davanter sol va fer el primer gol. A continuació va venir el segon, fruit d’un mal rebuig de la defensa, en què la pilota va anar als peus d’un jugador de l’equip visitant que, amb un xut fort, va batre el porter de la Fundació.

Després d’aquest gol els locals van tornar a dominar el partit i van tenir fins a 3 ocasions clares a peus d’Hernández, Suau i Albet.

Al minut 27 un defensor del Manresa toca la pilota amb la mà dins l’àrea local i l’àrbitre pita penal; el llançament el fa Suau que enganya el porter visitant.

Al minut 30, un xut llunyà de l’interior del Manresa sorprèn al porter local Fernández aconseguint el 3r gol.

Esperem que la propera jornada s’aconsegueixi la primera victòria fora de casa.

Alineació: Arnau; (Fernández); Pol; Max; Marçal; Noureddin; (Raimon); Ferran; (Albet); Pau; (Suau); Marc Ines; (Alex); Hernández; (Oriol); Aleix; Dani.