27-Sitges
Sitges "A"
F.E. Atlètic "A"

Intensitat, força, treball i pressió (a cops, desmesurats) a tots els nivells, juntament amb les errades de l’Atlètic, serveixen al Sitges per emportar-se els tres punts i intentar una permanència complicada que encara ho seria més en cas de derrota.

Res a dir. Un altre cop, les mancances pròpies han estat determinants per no guanyar un partit que es podia preveure complicat vista la situació del rival a la taula classificatòria.

El Sitges, apel·lant a la èpica i a la determinació extrema de que podia aconseguir-ho, i va posar allò que a nosaltres ens falta sovint: esperit de sacrifici, lluita i eficàcia. En una primera part atlètica acceptable pel joc desenvolupat, només la preocupant falta d’efectivitat de cara a la porteria contrària va possibilitar que el marcador reflectís un pobre 1 a 1 quan, amb un mínim encert, era factible un 1 a 4 sense exagerar gens, només afinant les accions pròpies. Ni els encerts del porter rival (molt pocs), ni els travessers (un parell) poden justificar les diverses errades que hi va haver.

Possiblement, la clau del convenciment dels locals en les pròpies possibilitats podríem buscar-la en aquests desencerts dels nostres que els van fer creure que podien aconseguir quelcom més favorable que l’empat, a base d’anar-hi molt i pressionar més que el contrari. Apliqueu-ho també a l’entrenador sitgetà(tot un espectacle), que es va fer un fart de cridar, pressionar a tothom (fins i tot a l’àrbitre) i va tirar de l’equip quan més falta els feia. És el que dèiem en començar; hi han arguments que, tot i que nosaltres no els considerem dins la nostra filosofia de futbol, també serveixen per guanyar punts. Aplaudir el seu esforç.

Per part de l’Atlètic destacar el domini en el joc d’atac a la primera part que va comportar la creació de diverses ocasions de gol i reclamar una més gran concentració i treball per no veure’s superats sovint pels mateixos inconvenients ja descrits.

El proper partit serà un derbi local, el dissabte 18 de maig a les 11h. contra l’equip del   HRISTO STOITCHKOV C.F. "A".

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Pol (2), Pau, Guillem, Adrià, Raül, Joan, Toni, Oriol, Ramon, David  i Cristian.