26-Sant Just
F.E. Atlètic "A"
Sant Just "B"

La diferència de tres gols a la mitja part, 0 a 3, es torna un escull insalvable quan els jugadors atlètics es posen el vestit de treball i els falta temps per intentar un resultat mínimament positiu.

El Sant Just va dominar a plaer en una primera part marcada per l’efectivitat en els llançaments de córner ja que la poca defensa que en van fer els locals en els tres primers, van suposar els tres gols visitants ja en el minut 20.

Aquest resultat va pesar com una llosa en l’ànim dels jugadors de l’Atlètic i els del Baix Llobregat van jugar com van voler i es van dedicar a agradar-se ja que els nostres anaven com perduts. La segona part va començar amb els mateixos trets que va acabar la primera i no va ser fins ja ben avançat el partit que es va aconseguir canviar el xip i l’actitud va ser una altra, amb més intensitat i pressió al contrari, el que va fer que ja no podessin executar el joc preciosista que duien a terme fins llavors. A manca de deu minuts, va arribar el primer gol local i, en el darrer minut reglamentari, el segon. Ja no hi va haver temps per més i sap greu, ja que semblava que es podia remuntar però s’hi van posar massa tard i no va ser possible.

Ens dol veure com, per la falta de caràcter a l’hora de defensar els llançaments des de la cantonada, els contraris van trobar un filó i sense gaire joc de profunditat, el marcador se’ls  posa clarament a favor permetent-los jugar plàcidament i sense angúnies. I més quan l’Atlètic resta desaparegut sense poder de convicció en les pròpies forces per, quan es canvia, adonar-se que era possible. Només ens queda creure que això servirà per corregir les errades i intentar de millorar per tal que no es tornin a produir.

La propera jornada ens desplacem al camp d’Aiguadolç del SITGES, U.E. "A"  per jugar el dissabte dia 11 de maig a les 13,10 h. del migdia.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Àlvaro, Marc, Martí (1), Oriol, Pol, Ramon, David, Raül, Joan, Kevin, Pau, Guillem, Adrià,  i Cristian (1).