25-Cornell
Vilanova "A"
Mas Catarro "A"

Hi ha dues formes de tirar endavant un partit contra rivals que juguen bé a futbol i que són complicats de superar; la primera és treballant i la segona, treballant encara més. Dons bé, en aquesta ocasió, van tocar les dues i això ens va portar a jugar millor i marcar més gols que el contrari.

Ja ben aviat es va posar el partit de cara amb un gol (quin gran gol) matiner, als 2 minuts però, lluny de replegar-se i esperar al contrari per sortir al contraatac, la iniciativa del joc va ser dels nostres.

Tot i alguna oportunitat clara dels locals que va ser ben resolta pels atlètics, aquests van tenir alguna ocasió ben clara per ampliar el marcador, com així va ser en una d’elles que possibilitava disposar d’un marcador franc de 0 a2 a la mitja part. En la represa, el Cornellà va posar tota la carn a la graella per intentar reduir la distància i llavors les ocasions van venir en forma de ràpides contres dels jugadors de l’Atlètic amb diverses oportunitats clares, fins que una d’elles va trobar el premi a l’esforç fent pujar el tercer gol visitant al marcador a deu minuts del final. El gol de l’honor local, ja a les acaballes, era un premi a la feina dels jugadors del Cornellà, que no van fer cap mal partit, ans al contrari, el que dóna més valor al gran partit i a la molta feina de tot l’equip de l’Atlètic, que va jugar amb un home menys, per expulsió, durant quasi tota la segona part.

Ara que aquest equip ens ha demostrat que pot jugar bé i treballar molt, ja va sent hora que ho faci a casa i per això els emplacem pel proper partit del dissabte 4 de maig a les 11h. contra l’equip del  SANT JUST AT. F. C. "B". Som-hi nois i regaleu-nos un gran partit.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Àlvaro, Marc (1), Martí (1), Oriol, Pol, Pau, David, Raül, Joan (1), Kevin, Ángel, Ramon, Guillem i Cristian.