24-Ribes
F.E. Atlètic V. "B"
Mas Catarro "A"

Les ocasions errades i les pilotes al pal reflecteixen la poca efectivitat de cara a la porteria contrària i donen aire a un Ribes al que li sap a poc un empat quan ja es veia amb la victòria.

Semblava un calc de la primera volta. Mal partit, ocasions errades i, en una sola ocasió que va tenir el Ribes, marca i s’emporta els tres punts.

Aquesta vegada, l’Atlètic no va fer un partit tant esgarrifós però, en veure el munt d’ocasions que es van fallar i que els contraris en van tenir prou amb una de sola per marcar, la sensació va ser que això era un déjà vu amb un final d’espant. Encara sort que a les acaballes es va aconseguir d’empatar però, lluny d’alegrar-nos, l’ambient era de dos punts que es deixen escapar.

Realment, res a veure amb la jornada anterior. No hi ha manera de trobar una continuïtat entre bons partits a fora de casa i els del municipal vilafranquí. En aquesta ocasió ens va faltar gairebé de tot, amb més o menys quantitat: concentració, treball, pressió, circulació de pilota, intensitat,............ i, per sobre de tot, efectivitat. A la primera part, ningú es podia escandalitzar si el resultat hagués estat de 3 a 0;  però resulta que el marcador era el mateix que a l’inici. Les ocasions clares que es van errar van ser el preludi del que va passar al segon temps; el poc encert i els pals es van aliar a la segona meitat i allò va ser un malson que no deixava que entrés la pilota dins la porteria del Ribes quan ells en van tenir prou amb una arribada per marcar i, ja a les acaballes del temps reglamentari, una pilota va trobar el fons de la xarxa. Ja no hi havia temps per més i l’empat va ser un mal menor. Deixem-ho així.

En la part positiva, destacar dos reforços de primer any de l’Infantil B, el Marc G. i el Miquel, que individualment van fer un bon partit i no van desmerèixer gens del global de l’equip.

La propera jornada ens desplacem al camp del   CORNELLA U.D "D"  per jugar el diumenge dia 28 d’abril a les 12 h. del migdia.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Àlvaro, Marc, Àngel, Pol, Ramon, Guillem, David, Adrià, Joan (1), Oriol, Pau, Raul, Marc G., i Miquel.