23-Cubelles
Òdena "A"
Vilanova "A"

Guanyem a fora el que perdem a casa seria un resum massa simplista d’aquest partit després de les situacions de la prèvia i de les que es van donar al damunt de la gespa. L’equip, amb quatre importants baixes per lesions o absències, va donar el millor de cadascú per superar-ho però encara no n’hi havia prou i va fer falta encara un xic més per sobreposar-se a un altre imprevist mai desitjat.

Per cobrir les baixes i presentar un nombre d’efectius raonable per un partit que es preveia dur i difícil, es va disposar de dos jugadors de primer any de l’infantil B, el Marc i el Tacha.

La força i la intensitat amb què es disputava el partit, havia comportat l’aparició de nervis, sobretot en els locals i possiblement per anar per darrera en el marcador, el que va fer que es quedessin amb un home menys per doble groga ja a la primera part. En una situació d’aquestes, una caiguda del debutant amb l’infantil A, en “Tacha” , per una falta d’un contrari (de les moltes que hi van haver) va fer que, en posar la mà al terra, es torcés el canell amb una luxació important, va ser resolta amb molta eficàcia per un auxiliar de Cubelles al qual hem d’agrair molt especialment  la seva intervenció en minimitzar el dany produït. Al final, fractura d’un petit os del canell que es resoldrà amb dues o tres setmanes d’immobilització del braç. Destacable el gest de molts dels jugadors del Cubelles i dels seus tècnics que, en finalitzar el partit, es van acostar ràpidament interessant-se pel jugador lesionat. Ànims “Tacha”.

En la part plenament esportiva, felicitar a tots els jugadors de l’Atlètic sense excepció pel gran partit que van fer i haver estat capaços de superar els entrebancs que anaven apareixent amb grans dosis de treball i pressió al contrari, oferint-se constantment al company per facilitar el control del joc i bona circulació de la pilota per evitar al màxim l’assetjament dels contraris. Tot allò que es va trobar tant a faltar la passada jornada, en aquesta hi van excel·lir. Una gran felicitació a tot l’equip. I ara, a continuar-ho.

Propera jornada el dissabte 20 d’abril s'avança tres quarts d'hora a l'horari habitual i jugarem a les 10,15 h. a casa contra l’equip del RIBES, C.D. "A".

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard (1), Àlvaro, Marc, Àngel, Pol, Pau, Guillem, Adrià, Raül, Joan (1), Ramon, David, Marc G. i Tacha.