22 GAVA
Anoia "A"
Òdena "A"

En el partit jugat a la primera volta a casa del Gavà, ja dèiem que era un equip amb bons jugadors, la majoria de primer any, amb gust per tenir la pilota i elaborar jugades sense precipitació però amb joc intens. I així va ser també en aquesta segona volta.

Mentre els nostres jugadors van posar-hi intensitat i treball, el partit va estar força igualat però, quan van baixar el ritme, els visitants es van apoderar del mig camp i ja no hi havia un equilibri de forces que fes pensar en un resultat del tot favorable als interessos atlètics.

A tot estirar, es podia aspirar a un empat en alguna jugada de força cap al final del matx. De fet, el primer xut a porta dels locals a la segona part no va arribar fins el minut 69, ja a les darreries del encontre, i més fruit del cor que no pas del cap. El Gavà tampoc no va ser gaire incisiu de cara a porta i gairebé no va obligar als nostres porters a intervenir però en va tenir prou amb el control i la intensitat per endur-se els tres punts de forma merescuda. Per més que ens dolgui, sobretot veient els dos darrers partits en els que fèiem un sincer elogi de la feina i l’esforç col·lectiu, si avui s’hagués continuat en la mateixa línia, de ben segur que estaríem parlant d’un resultat molt diferent. Ànims i a buscar la senda perduda que està vist que és el què ens ha de portar bons resultats i millors sensacions.

La propera jornada ens desplacem al camp del  CUBELLES, C.F. "A" per jugar el dissabte dia 13 d’abril a les 12,30 h..

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí (1),  Pol, Ramon, Adrià, Cristian, Raul, Joan, Marc, Àngel, David i Guillem.