21-Sant Boi
Ribes "B"
Blanca "C"

En el partit intersetmanal del passat dimecres, ja havíem destacat les bones sensacions en el joc de l’equip i aquest dissabte a Sant Boi es va confirmar la bona actitud al camp i es va puntuar contra un rival d’entitat.

Els gols van arribar tots dos a la primera part i, a diferència d’altres jornades, quan el contrari havia marcat primer, l’equip no va perdre les formes i va continuar amb el seu joc de treball i entrega per, en una jugada molt ben elaborada amb recuperació de pilota des de la zona de defensa, passant per combinació de dos homes al mig del camp, canviant el sentit del joc a banda contrària, obrint per l’extrem, superant en l’u contra u al defensa i fent el passi de la mort al centre d’atac per només acompanyar la pilota al fons de la xarxa.

Un gran gol de combinació de totes les línies de l’equip.

A la segona part, nomes començar, ensurt per una pilota al travesser de la nostra porteria però que va fer reaccionar al conjunt per, si més no, no abaixar la concentració. El Sant Boi atacava amb tot però el gran esforç de l’equip, amb una defensa atenta i ordenada, un mig del camp treballador fins a l’extenuació i uns davanters atents en la pressió, van fer que els locals es descomponguessin i les millors ocasions van ser pels nostres amb dues oportunitats claríssimes que no es van materialitzar.

En resum, podem dir que va ser un partit molt intens, amb molt treball per part de tots els jugadors i destacar, per sobre de tot, l’actitud del conjunt sense excepció. Aquella actitud que tantes vegades hem comentat que no trobàvem i que, ja en el darrer partit i avui en aquest, n’hem pogut gaudir i, tal com dèiem, si seguim en aquesta dinàmica, el premi arriba i la satisfacció de resultats, també.

Ara tenim el descans de Setmana Santa per encarar tot seguir un tram de Lliga complicat amb partits contra diversos rivals en posicions properes a la nostra però que, si seguim com els dos darrers, els podem resoldre favorablement als nostres interessos. Propera jornada el dissabte 6 d’abril a les 11 h. contra l’equip de l’ ESCOLA F. GAVÀ, C. "C". Seguim fent camí pas a pas.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Oriol, Guillem, Adrià, Cristian (1), Raül, Joan, Pol, Pau, Ramon i David.