17-Igualada
Igualada "A"
F.E. Atlètic "A"

En el partit suspès per causes meteorològiques i que es va jugar el dimecres al vespre, l’Atlètic deixa bones sensacions però ens ensenya que no es pot perdre la concentració quan tens al davant un equip amb individualitats que poden marcar la diferència.

Una primera part molt treballada en la qual els dos equips es van tractar de tu a tu, encara que amb poques oportunitats de cara a les porteries i que ens feia albirar la possibilitat d’un resultat favorable al final del partit.

Es veia que els locals tenien un molt bon equip amb diversos jugadors determinants però els nostres plantaven cara i controlaven bé el joc del rival.

En els primers minuts de la segona part i en dues jugades d’atac consecutives de l’Igualada que no van ser resoltes amb contundència pels jugadors atlètics, els locals posaven clara franquícia al marcador amb una avantatge de 2 a 0 que feia molt difícil que es podés neutralitzar. Tot i això l’Atlètic no va perdre la cara al partit en cap moment però els locals trobaven molts espais i creaven oportunitats clares al contraatac fins que va arribar un tercer gol que deixava sentenciat el matx.

L’Igualada és un bon equip amb alguns jugadors de gran qualitat, amb ofici i contundència i que fan que sigui un dels equips més complicats de derrotar de la categoria. Volem destacar l’entrega i el treball dels nostres jugadors que van encarar aquest partit amb una actitud digna d’elogi i no van rendir-se en cap moment. Llàstima de no aconseguir un resultat més positiu encara que, de seguir aquesta línia, no patiu que arribaran.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro,  Marc, Martí, Oriol, Pol, Guillem, Adrià, Raül, Àngel, Cristian, David i Ramon.