19 Minorisa
Ribes "B"
Sitges "C"

El darrer classificat no té arguments per oposar-se a un Atlètic molt superior en tots els conceptes, excepte en el de inassequibles al desànim.

Ens agradaria lloar les excel·lències d’una victòria amplíssima per haver fet un joc esplèndid, però no va ser així. La diferència entre el potencial futbolístic del Minorisa "A" i l’Atlètic "A" és, a dia d'avui, molt gran i, tot i fer un partit fluix, el resultat és prou eloqüent.

És destacable la il·lusió i les ganes que hi posen els manresans ja que, tot i els amplis resultats en contra que estan rebent al llarg de la temporada, no deixen de lluitar, sense baixar els braços en cap moment.

En quant als nostres jugadors, no podem dir que es vagi fer un partit gaire complert però cal ressenyar que, quan hi ha tanta diferència de joc, costa molt mantenir l’actitud de concentració en un nivell constant i es fàcil caure en la temptació del lluïment individual més que no pas buscar el joc pràctic de combinació. Podem fer esment com a tret positiu que es va mantenir la porteria a zero però més per demèrits contraris que no per encerts propis. En fi, un partit de pur tràmit que calia resoldre i ja està. Ara toca buscar reptes superiors.

La propera jornada serà el dissabte 16 de març a las 11 h. i rebrem la visita del  BASE OLÈRDOLA, C.E. "A" en el derbi comarcal de més proximitat.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin (2), Marc, Martí (4), Oriol, Pol, Ramon, Guillem, David, Adrià, Àngel, Pau, Cristian (2), Raul i Joan.