18 San Mauro
F.E. Atlètic "A"
San Mauro "A"

Clara superioritat d’un Atlètic al que li costa imposar el seu estil però, que quan ho fa, s’agrada i fa que mostri un elevat nivell de joc.

Una primera part bastant fluixa però amb més domini i ocasions dels jugadors locals que no es veu reflectit en un marcador justet (1 a 0) al descans.

A la segona part el joc es torna més viu i intens i el Sant Mauro no sembla que sigui un equip amb tants pocs punts com reflecteix la classificació. Es va mostrar com un equip lluitador i treballador i que no va baixar els braços en cap moment. Són característiques habituals en aquest club en el qual els seus equips mai es donen per vençuts.

Pel que fa a l’Atlètic, hem de destacar el bon posicionament de totes les línies, sobretot a la segona part, amb continus canvis d’orientació del joc i molta profunditat que feia recular al rival i obligant-lo a llargs desplaçaments pels seus davanters intentant buscar l’esquena als defensors locals per crear diverses situacions de perill que van ser resoltes amb eficàcia i seguretat pels nostres.

Sembla que a poc a poc es va conjuntant l’equip i veiem diverses fases del partit amb joc de qualitat i buscant l’eficàcia que tantes vegades hem trobat a faltar. Esperem que aquesta evolució tingui continuïtat i que la feina de tots faci assolir els objectius proposats pels tècnics.

La propera jornada ens desplacem al camp del  MINORISA SAGRADA-FONT U.E. "A" per jugar-hi el diumenge dia 10 de març a les 12 h. del migdia.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Kevin (2), Álvaro, Àngel, Oriol, Pol, Pau, David, Cristian, Raül, Joan, Gerard, Marc, Aleix, Martí (1) i Ramon.