16 Blanca Subur
F.E. Atlètic "A"
Blanca "A"

Va ser més igualat en el marcador que en el terreny de joc ja que no es van aprofitar clares ocasions que haguessin canviat el devenir del partit i, en canvi, van afavorir la incertesa fins el xiulet final.

Era un partit a priori igualat ja que els dos equips només estaven separats per un punt en la classificació. A l’Atlètic li costa entrar en el partit i una errada va fer que els del Garraf s’avancessin en el marcador en l’única pilota que va arribar a la nostra porteria.

A partir d’aquí el domini i el control del partit per part dels locals van anar in crescendo i, en una internada pel lateral de l’àrea quan la pilota s’anava a perdre per la línia de fons, un defensa fa caure el davanter i l’àrbitre assenyala un penal innecessari i absurd però clar i indiscutible. Amb la transformació s’arriba al descans empatats.

En la segona part van aparèixer ben aviat per part de l’Atlètic el bon joc i les ocasions que, tot i no acabar de concretar en gol, ens feien pensar que la superioritat en el joc i el gran treball dels jugadors acabaria donant els seus fruits. I així va ser. En una jugada aparentment sense cap dificultat pel porter visitant, la pressió sobre aquest va provocar una errada en el control i la conseqüent recuperació de la pilota per part d’un dels nostres davanters, fent-li una clara infracció per evitar el gol i l’àrbitre pita novament penal que suposa avançar-se en el marcador.

Lluny de conformar-se i especular amb el resultat, els nostres jugadors continuen en la mateixa dinàmica de joc, creant diverses ocasions clares però que no es transformen en gol. Tanmateix, la Blanca Subur ho intentava i van disposar de dues bones oportunitats però no van trobar recompensa pels encerts defensius dels locals. El marcador ja no es va moure i ens va quedar aquell regust de que si aprofitéssim un xic més les ocasions, no es tindria de patir tant. Destacar el treball i el convenciment de l’equip en les pròpies possibilitats que fan que es puguin remuntar aquests marcadors adversos.

La propera jornada ens desplacem al camp del  IGUALADA, C.F. "A" per jugar el dissabte dia 23 de febrer a les 12,30 h..

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Álvaro, Martí, Oriol, Pol, Pau, Ramon, Adrià, Raül, Joan, Kevin, Aleix, Àngel, David i Cristian.