15-Prat
Prat "C"
F.E. Atlètic "A"

Les baixes per lesions o malalties i el fort vent van ser handicaps als quals els nostres jugadors no van saber sobreposar-se.

En una matinal amb molt de vent, els nois de l’infantil A es veuen impotents per contrarestar un Prat que anava amb una marxa més i que imposa la seva intensitat en un partit amb més necessitat física que tècnica.

Desajustaments en les línies i en la pressió poc ordenada fan que els locals es trobin amb errades individuals que van saber aprofitar per posar un marcador molt favorable però un xic excessiu. Tampoc la sort ens va ajudar gens ni mica però no seria just carregar el resultat a aquesta circumstància quan el joc de l’Atlètic no va donar per gaires oportunitats de gols ni per domini del joc en quasi cap moment.

Aquest partit tancava la primera volta i ara el què hem de fer és intentar avançar en tot allò que es susceptible de millora i no caure en males actituds  que no ens deixen practicar el bon joc pel qual estan sobradament capacitats els nostres jugadors. Hem de ser capaços de imposar l’estil i el model de futbol que sempre hem practicat i deixar de banda els individualismes per damunt de la força del conjunt. Quan tots treballen en la mateixa direcció, les coses surten amb més fluïdesa i el joc es torna més efectiu.

La propera jornada no serà fins d’aquí a dues setmanes ja que hi ha una parada federativa per la celebració del Carnaval. El següent partit de lliga serà el dissabte 16 de febrer a las 11 h. i rebrem la visita del  BLANCA SUBUR, C.F. "A" . Esperem poder començar la segona volta tant bé com es va començar la primera, amb victòria de l’Atlètic.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª (porter); Gerard, Kevin, Aleix, Martí, Pol (1), Ramon, David, Adrià, Cristian, Raul, Àlvaro, Àngel, Oriol i Pau.