14 Marianao
Ribes "B"
Cubelles "C"

L’Atlètic tracta de tu a tu al primer classificat i va merèixer un millor resultat enfront d’un rival que va demostrar el perquè de la seva posició a la taula.

Un cop més, la falta d’efectivitat ens va condemnar a perdre un partit que, com a mínim, es podia empatar i, amb un xic de sort, fins i tot, guanyar.

Com dèiem en el titular, els locals van fer un molt bon partit que només les errades pròpies feien que no es reflectís en un marcador positiu. No penseu que va ser perquè els del Baix Llobregat no mostressin la seva condició de líders; de fet són el millor equip que hem vist fins al moment. Els nostres no es van quedar curts i van plantar cara, i de quina manera, a un Marianao Poblet que es va avançar per 0 a 2 al primer quart d’hora i, quan semblava que podia ser un passeig triomfal pels visitants, va canviar la decoració i l’Atlètic va passar a ser clar dominador del partit treballant molt, amb molta pressió i anticipació, tenint possessió de pilota i buscant la porteria contrària.

Al descans s’arriba amb 1 a 2 i, en començar la segona part, no es varia la decoració però, quan més collaven al rival i semblava que l’empat estava a punt d’arribar, en fallar dues clares oportunitats i a la primera jugada de perill dels visitants, en un llançament de corner amb una esplèndida rematada de cap, ens van fer el definitiu 1 a 3 que ja no es mouria i els servia per refermar la seva merescuda condició de primers classificats.

Ens sap greu perquè, com a mínim un empat, era una recompensa al bon partit de l’Atlètic però el futbol és així i, si continuem en aquesta dinàmica, no patiu que els resultats arribaran. Com anècdota, destacar que alguns afeccionats i familiars del Marianao Poblet ens comentaven que no entenien com el nostre equip, després de veure el bon joc desplegat, no estava lluitant en els llocs capdavanters. És el millor reconeixement que es pot fer al gran partit dels nostres jugadors.

La propera jornada, en el darrer partit de la primera volta, ens desplacem en autocar al camp del PRAT, A.E. "C" per jugar el dissabte dia 2 de febrer a les 11,30 h..

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Álvaro, Marc, Aleix, Martí (1), Àngel, Adrià, Cristian, Raül, Oriol, Pol, Joan, Ramon i David.