13 STOITCHKOV
Cubelles "C"
Montserratina "A"

Primera part de bon joc de l’Atlètic i una posterior de més desgast físic i de confiança en les pròpies possibilitats per anul•lar una avantatja que semblava definitiva per un Stoitchkov amb jugadors de potència i contundents.

Una primera part de bon joc amb ocasions clares que no es materialitzen per part dels nostres jugadors, contra un Stoitchkov amb joc directe i vertical, de poca elaboració, per uns davanters de qualitat que intenten imposar la seva velocitat i potència en el cos a cos en els perillosos contraatacs de llargs desplaçaments de pilota.

Al descans, 1 a 0 que no fa justícia als mèrits de l’Atlètic però que, pel joc desenvolupat, ens obre la porta a creure que podem superar-ho. En l’inici de la segona part, als cinc minuts, gerro d’aigua freda; els locals marquen el segon i, quan havíem perdut durant uns minuts la claredat d’idees per asserenar el joc i sobreposar-nos a la decepció, en una pilota sense perill aparent pel porter local, la pressió dels nostres davanters fa que acabi al fons de la xarxa. Quedava força temps per tornar a dominar el partit i assolir un resultat positiu. Amb més cor que bon futbol, els dos equips van entrar en una fase de molt treball i desgast físic, però amb poca creació, i el cansament passava factura. Apareixen les faltes prop de les dues àrees i, després de dos llançaments molt perillosos dels locals, ben resolts pels nostres, una falta a favor de l’Atlètic a la zona de tres quarts del camp del Stoitchkov, ben executada i que supera la línia de la defensa local per la rematada del davanter que venia de cara, estableix l’empat que ja seria definitiu.

Resultat positiu que fa justícia al joc i al gran treball de tots els jugadors. Volem, podem.

El proper partit de lliga serà el dissabte 26 de gener a las 11 h. i rebrem la visita del líder MARIANAO POBLET UD "B". Esperem poder veure un gran partit.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Marc, Aleix, Martí, Pol (1), Joan, Ramon, Adrià, Raul, Àlvaro, Àngel, Oriol i Cristian (1).