12 Sitges
F.E. Atlètic "A"
Sitges "A"

Un partit que semblava “fàcil” en els primers vint minuts però que no es va resoldre amb claredat i es va acabar demanant l’hora.

No es va continuar la dinàmica del bon joc del darrer partit abans de les festes i van aparèixer les mancances que ja havíem comentat en anteriors jornades.

Sort que el Sitges va sortir engarrotat, rebent els dos gols ja als deu minuts, i no va entrar en el partit fins a la segona part però els nostres semblava que els deixessin creure que podien optar a un resultat positiu. I tant va ser així que al final s’hi van posar i de què ens empaten el partit. Val a dir que els riberencs sempre van intentar jugar la pilota però sembla un equip en construcció que encara li falta bastant per assolir el nivell adequat per tenir possessió de la pilota i control del partit, però estan en el camí.

Per la nostra banda, tornem a caure ens els vicis d’abans i els ajuts entre línies no són constants, la pressió als contraris no es prou dinàmica i els jugadors es cansen molt perseguint la pilota quan el companys no es coordinen per executar els moviments previs a la recepció de pilota del rival. Insistim en que és qüestió de treballar més també sense pilota, amb anticipació i tancament d’espais en la recuperació; buscant la passada en la possessió i oferint-se al company en la creació. Sabem que ho poden fer per què de qualitat futbolística en tenen i de cap per aplicar els ensenyaments, també.

Ara ens venen tres partits molt complicats i s’ha d’apretar les dents i buidar-se en l’esforç per trobar resultats positius que de ben segur poden arribar.

La propera jornada tenim derbi local ja que visitem al HRISTO STOITCHKOV C.F. "A", al municipal de l’Espirall, el dissabte dia 19 a les 11,30 h..

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª  i Sergi (porters); Gerard (1), Kevin (1), Marc, Aleix, Martí, Oriol, Adrià, Cristian, Raül, Joan, Álvaro, Pol, Pau, Ramon i David.