11-Sant Just
Sant Just "B"
F.E. Atlètic "A"

Tot i que els primers vint minuts van seguir la dinàmica negativa dels darrers partits, les rectificacions del míster i dels jugadors ens ensenyen la millor cara del nostre equip.

Així com en d’altres ocasions parlàvem de les cares de la decepció, aquest cop podíem veure a l’autocar de tornada de Sant Just la satisfacció reflectida en els rostres de l’expedició atlètica; i es que no n’hi havia per menys.

Com si d’un mitjó es tractés, es va donar la volta a un partit que no pintava pas gens bé; i no parlem només del resultat si no del joc de l’equip. La meitat de la primera part no ens feia albirar altra cosa que el “déjà vu” dels darrers partits. Però vet aquí que els desitjos, en ocasions, es fan realitat. Unes correccions tècniques i un parell de canvis van fer que tombés la dinàmica del partit. Anticipació, pressió en totes les línies, recuperacions ràpides, possessió llarga de pilota, cobertures, etc. Es van interpretar quasi totes les facetes del joc que tant trobàvem a faltar de feia temps.

Es veritat que es pot millorar. D’acord. Però aquest partit tenim de gaudir-lo precisament per tot el positiu que ens va deixar i, tant de bo, sigui el punt d’inflexió que ens faci mirar amunt en l’anàlisi del joc de l’equip. Sabíem que aquest grup de jugadors estava capacitat per jugar molt millor del que fins ara havíem vist. No s’hi valen excuses. Un mal partit sempre hi pot ser però no hem de deixar que les coses negatives estiguin pel damunt de les grans virtuts que atresoren aquest equip. L’entrenador, feliç i alleujat; els jugadors, satisfets de la feina. Com ha de ser i, a més, pot ser. Sempre endavant.

El proper partit de lliga ja serà el dissabte 12 de gener a las 11 h. i rebrem la visita del SITGES, U.E. "A" . Esperem poder seguir en aquesta línia.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin (1), Àlvaro, Marc, Martí (2), Guillem, Adrià, Cristian, Raul, Joan, Aleix, Oriol, Pol (2), Pau, Ramon.

MOLT BONES FESTES A TOTHOM.