10-Cornell
F.E. Atlètic "A"
Cornella "D"

Un molt bon Cornellà no deixa que canviï la dinàmica negativa de l’Atlètic i s’endu un punt de Vilafranca.

Semblava que seria diferent dels darrers partits i que es podria veure un altra tarannà en l’equip ja que, a la primera oportunitat (amb un xic de sort), al minut 2 es va marcar un gol que en anteriors partits no hi havia forma de materialitzar però, ai las, va ser un miratge i no ens va servir per veure un canvi substancial en el joc de l’equip però que va permetre que, al menys, es sumés un punt.

El Cornellà, amb un equip molt jove però amb bons fonaments, va saber trobar la formula que els donés un resultat positiu i servís per guanyar en confiança de cara a properes jornades desprès de passar unes setmanes bastant confuses, institucionalment parlant, per aquest club del Baix Llobregat i que sembla que han passat pàgina i miren al futur amb més confiança. De fet era estrany que, amb la qualitat que els varem veure, estesin tant mal classificats.

Pel que fa a l’Atlètic, va fer un partit d’entrega però de poca qualitat, en la mateixa línia dels últims que hem vist darrerament sense un patró clar de joc que no deixa que es quedi enrere aquesta dinàmica negativa i que fa aparèixer els nervis i la poca confiança en els propis jugadors. Si no anem tots a una, no es pot sortir d’aquest embolic que sembla que, quan més dies passen, més es complica. Els jugadors han de ser conscients que està a les seves mans trencar amb aquesta sèrie tant desastrosa de desencerts i que amb l’esforç col·lectiu poden superar aquesta mala ratxa i tornar al camí de les bones sensacions del principi de la temporada.

La propera jornada visitem el camp del SANT JUST AT. F. C. al Baix Llobregat, el dissabte dia 22 a les 13 h. en el darrer partit de l’any.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Kevin, Àlvaro, Marc, Martí, Pol (1), David, Adrià, Cristian, Raül, Joan, Gerard, Àngel, Pau, Ramon i Guillem.