9-Ribes
Ribes "B"
Montserratina "A"

En un partit per oblidar, els nostres jugadors no saben resoldre un matx que s’havia de guanyar amb claredat per poc que s’haguessin aplicat.

La decepció que es reflectia en les cares de tots (jugadors, cos tècnic, familiars) deixava palesa la pobre situació futbolística que es vivia  al terreny de joc del Bosc de Plaça de Sant Pere de Ribes.

Un partit molt travat, en ocasions amb els locals ratllant la violència; molt poques oportunitats de gol de l’Atlètic, tot i el domini del joc, però sense profunditat; molta intensitat local versus engarrotament dels nostres. Sense tenir la pilota o bé perdent-la tot seguit, solament es pot guanyar un partit posant-hi intensitat. I al Ribes, d’això n'hi sobra; el mateix que els falta als nostres. Però, si l’argument futbolístic és superior i s’elabora amb intel·ligència (i a l’Atlètic d’això en tenim), es poden superar equips inferiors en tècnica i elaboració de joc. Si ans al contrari, perdem la pròpia personalitat i per contagi fem servir l’estil del rival, tenim les de perdre quasi sempre i els nervis ens poden jugar males passades.

Com dèiem en començar, partit per oblidar ràpidament; que no vol dir que no en prenem nota, si no que hem de passar pàgina i tancar el llibre dels despropòsits futbolístics. Ànims i a la feina.

El proper partit de lliga serà el dissabte 15 de desembre a las 11 h. i rebem la visita del CORNELLA U.D.. Desitgem poder veure esmenat tot aquest desgavell.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Marc, Martí, Oriol, Ramon, Guillem, David, Adrià, Àngel, Pau, Raul i Joan.