8-Cubelles
Viladecans "C"
Gava "B"

Tot i disposar de moltes oportunitats, el poc encert en la resolució va condemnar l’equip a patir una derrota immerescuda pel futbol desenvolupat, tot i que la primera part va ser bastant fluixa per part nostra i el llast de dos gols va pesar massa per poder donar-li el tomb al marcador.

La segona part va ser totalment nostra però, uns cops la precipitació i d’altres el poc encert, van impedir que, com a mínim, s’igualés el matx.

Oportunitats n’hi van haver per això i més, tot i que era un partit amb més domini del cor que no pas del cap i tal vegada aquesta va ser la clau per què els visitants podessin defensar-se amb tot de l’escomesa de l’Atlètic i intentar algun tímid contraatac, com el que va donar-los el clar 0 a 3 que va deixar freds els locals. Un cop sobreposats a aquest cop, domini insistent dels nostres amb diverses ocasions que, entre l’encert del porter contrari i les errades pròpies, no es van traduir en gol.

No es poden errar tantes ocasions però també s’ha d’intentar no perdre la possessió de la pilota amb tanta rapidesa ni tampoc la posició de domini de l’espai millorant les cobertures quan algun company progressa cap a una posició més avançada per, al mateix temps, oferir-li una alternativa de passada enrere i aprofitar la millor visió de joc en venir des el darrera. Com ja ho hem referit en d’altres ocasions, s’ha de millorar la faceta del treball en la pressió per poder imposar el joc propi i no caure en el joc que vol el rival. Apa, a la feina i a buscar un resultat positiu en el proper partit.

La propera jornada visitem el camp del RIBES, C.D. "A"  el dissabte dia 1 a les 15,30 h. de la tarda.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí (1), Oriol, Pau, Guillem, Adrià ,  Raül, Joan, Marc, Àngel, Pol, Ramon i David.