7-Gav
Gava "B"
Begues "A"

Resultat que, vist el partit en global, deixa un mal regust en recordar les oportunitats desaprofitades per sentenciar, sobretot a la primera part i al principi de la segona.

Podem quedar-nos de positiu en que es va deixar la nostra porteria a zero però en el negatiu que hem d’aprofitar més les ocasions clares de gol que es generen.

El Gavà és un conjunt amb poc físic, molta qualitat, tots els jugadors de primer any, intenten fer futbol creatiu i tenir el control de la pilota, sortint des del darrera sense precipitació amb jugades elaborades fins la línia del mig camp i buscant passades a l’espai per la velocitat dels seus davanters. La pressió que van fer els nostres en la sortida de joc de la defensa local va donar el seu fruit en diverses ocasions, recuperant la possessió de la pilota per poder crear ocasions de perill prop de la porteria contrària però sense la definició necessària per marcar  .

Es va trobar a faltar més domini del joc i elaboració de jugades sense precipitació, ja que es perden pilotes amb massa rapidesa en voler fer-les arribar de la defensa a l’atac obviant el mig camp, unes vegades per no tenir alternatives i d’altres per intentar aquell futbol directe que normalment acaba amb pèrdua de pilota i posicionament, afavorint la superioritat en atac del contrari. En definitiva, hem de seguir treballant per tal de ser més constants i agafar el control de la pilota per elaborar un joc de més domini i creació. I mirar d’afinar de cara al gol.

El proper dissabte a las 11 h. rebem la visita del CUBELLES, C.F. "A" ; un rival que acostuma a ser complicat, amb una escola de base que busca resultats i són molt competitius. Esperem que es vegi un bon partit. Som-hi, nois.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí, Àngel, Pol, Guillem, Adrià, Raul, Joan, Marc, Aleix, Oriol, Ramon i David.