6-Sant Boi 1
F.E. Atlètic "A"
Santboia "A"

Els del Baix Llobregat es van emportar el partit en imposar-se clarament a la segona part quan, fins el descans (1 a 1), el joc i el marcador havien estat igualats.

A la segona part, aviat el Santboià es va trobar amb el segon gol i tot seguit el tercer, més fruit de demèrits dels locals que no pas pel bon joc propi.

Desajustaments entre línies i falta d’entesa en situacions compromeses, van portar a un domini clar de la situació per part dels visitants que van jugar a plaer i sense passar angoixes. S’ha de dir que el Santboià es tracta d’un equip que té qualitat però que fa servir totes les estratagemes possibles per desequilibrar al contrari i que, fins que el marcador no els va ser clarament favorable, no van començar a tocar la pilota i crear joc. Si a això hi afegim la intensitat que hi posen, entendrem que el partit va esdevenir gairebé un mur infranquejable per l’Atlètic donada la poca intensitat i pressió dels nostres jugadors i més quan no disposen de possessió de la pilota renunciant a controlar el joc i a imposar l’estil de futbol que normalment els caracteritza. Hem de tornar als orígens i anar a cercar aquell plus perdut que ens doni confiança en les pròpies possibilitats, que són moltes, i apujar el nivell d’intensitat necessari per recuperar pilotes i crear joc. Insistim, com d’altres ocasions, en la faceta del treball per part de tots els jugadors. Per recuperar pilota, han de treballar tots en la pressió. Per tenir possessió, tothom treballa i busca situacions de recepció. Per dominar el joc, tots els jugadors han de tenir mobilitat amb ajudes constants als companys........... Treball, treball i més treball.

La propera jornada visitem a l’ ESCOLA F. GAVÀ, C. el diumenge dia 18 a les 10 del matí.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Aleix, Martí, Oriol, Pol (1), Adrià, Raül, Joan, Marc, Àngel, Pau, Guillem, David (1).