Es va assolir un dels objectius a curt termini: guanyar els darrers tres partits (que “a priori” havien de ser assequibles), tot i no fer un bon partit.

Partit de rivalitat comarcal amb victòria clara del nostre equip per 0 a 5  i que, després d’un inici amb moltes imprecisions, es va resoldre clarament en marcar els dos primers gols en poc espai de temps.

Els d’Olèrdola, tot i mostrar-se com un equip lluitador i pressionant, va tenir poca arribada a l’àrea amb poc joc de construcció buscant l’esquena dels nostres centrals amb pilotes altes per la velocitat dels seus davanters sense que disposessin de clares ocasions per marcar. L’Atlètic es va contagiar, com en d’altres partits d’aquest joc indefinit i poc elaborat i va demostrar la seva qualitat en comptades ocasions però suficient per endur-se clarament el matx.

És complicat entendre que estem parlant cada jornada del joc precari de l’equip i que per altra banda la fredor dels números ens indiqui que som dels millors conjunts veient els guarismes de la classificació. Si bé, analitzant els cinc rivals contra els quals ens hem enfrontat, veurem que quatre d’ells han estat a un nivell molt justet i no han oposat excessiva resistència; en canvi, a partir de la propera jornada, el calendari s’endureix i els contrincants faran apujar el llistó de la dificultat donant-nos la mesura real de l’equip. És cert però que, si som capaços d’aplicar tot allò que s’ha estat treballant i s’hi afegeix intensitat i possessió de pilota, no s’ha de témer a cap rival. Hem de ser nosaltres mateixos i no deixar-nos arrastrar pel joc dels contraris tal i com ens ha passat en diversos partits, que hem caigut en el parany del joc poc elaborat i directe, amb presses per arribar a l’àrea contrària i perdent la posició massa sovint. Ben cert és que hi ha qualitat i condicions. Ara hem de fer un pas endavant i jugar com un equip, del primer a l’últim, del porter al davanter més avançat. Tots han de jugar per tots.

El proper dissabte a las 11 h. ens visita el SANTBOIÀ, F.C. "A" ; partit contra un equip dels anomenats grans i que sempre aporta un al·licient especial per allò de ser un dels històrics de Catalunya. Apa, a la lluita.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Kevin (1), Àlvaro, Martí, Àngel, Oriol (1), Pol (3), Guillem, David, Raul, Joan, Gerard, Aleix, Pau, Adrià i Cristian.