F.E. Atlètic "A" - Min. Sagrada-Font "A"

Octubre
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Min. Sagrada-Font "A"

El resultat és reflex de la diferència de joc entre els dos equips.

Aquest resultat pot ser més dolent que no pas bo per tots dos conjunts. El que guanya pot pensar que ha estat per què és molt superior i el que perd, surt amb un estat d’ànim en precari.

Cadascú ha d’estar al seu lloc i no perdre mai el respecte per cap rival, ni pels que han estat molt superiors ni pels que aquell dia no els ha sortit res del dret i en l’esport s’ha de saber encaixar tant les victòries com les derrotes. Per sort, es van trobar dos equips que es van dedicar a jugar i deixar-se de connotacions que no aporten cap element que sumi de cara al desenvolupament dels jugadors.

Convé destacar l’actitud positiva dels jugadors d’aquest Infantil A que es van prendre el partit amb la voluntat d’anar a buscar allò que els demana el seu tècnic i complir amb les instruccions tàctiques i de joc de posicionament. Aquesta pot ser la part més remarcable d’un partit amb tan poc argument futbolístic.

El proper dissabte a las 9,30 h. ens espera el BASE OLERDOLA, C.E. "A" ; partit de rivalitat comarcal que sempre té el seu encant. Esperem que segueixin els resultats positius pels nostres.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Josep Mª i Sergi (porters); Gerard, Kevin, Martí (1), Oriol (2), Ramon (1), Guillem, David (1), Adrià (1), Cristian (3), Raul, Joan, Gerard, Àlvaro, Àngel, Pol (2) i Pau.