Aleví Segona Divisió Grup 4
Jornada 12
Montserratina "A" - Sitges "C"

? - ?

Gener
Viladecans

Mpal. Torre-Roja

Montserratina "A"
Sitges "C"

Segon triomf fora de casa en la tercera jornada, tot i no fer un gran partit.

Qui no vagi veure el partit pot pensar que va ser fàcil per l’Atlètic però estaria ben equivocat; podia haver estat un plàcid encontre però, amb el 0 a 2 als 20 minuts i quan es podia deixar sentenciat, no es va fer i el Sant Mauro va estar a punt de complicar-nos el partit.

Entre les oportunitats desaprofitades pels nostres i el poc encert dels locals de cara a la porteria que atacaven, no es va poder respirar tranquil fins que al minut 62 es va marcar el tercer gol. Fins llavors, els de l’Anoia van estar vius ja que un gol els posava dins el partit i els nois de l’Atlètic, tot i mostrar-se superiors, no eren capaços de controlar el joc.

Amb poc que ens haguéssim aplicat en aquest partit, el resultat podia ser d’escàndol ja a la primera part. Tot i això, es va disposar de diverses oportunitats per marcar més gols i el poc encert va fer que els locals podessin tenir les seves ocasions però errades, pal o porter visitant van impedir que el Sant Mauro marqués algun gol. Quan es va marcar el tercer gol (esplèndid), els locals van baixar els braços i l’Atlètic va poder respirar tot esperant el xiulet final de l’àrbitre.

Sense disposar de la pilota, qualsevol equip que lluiti o posi un xic més d’intensitat que el nostre (que amb poca en tenen prou), ens complicarà un partit que per qualitat es pot guanyar però que necessita afegir treball i entrega. Si no n’hi posem, serem un equip del “montón” al que qualsevol conjunt, fins i tot els més fluixos, podrà veure’s amb opcions. Hem d’intentar jugar, tenir la pilota, buscar als companys i defugir dels individualismes, assegurar el control, passades constants, oferir-se per rebre la pilota en condicions, treballar, treballar, treballar,.......

El proper dissabte a las 11 juguem a casa contra el MINORISA SAGRADA-FONT U.E. "A"  de Manresa. Que segueixin les victòries i es millori el joc.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Àlvaro, Martí (2), Angel, Oriol, Pol, Ramon, Guillem, David, Adrià, Cristian (1), Raul, Joan.