2-Igualada
Cornellà "H"
Ribes "B"

No es pot donar continuïtat al bon començament de la primera jornada i s'acaba imposant un gran Igualada tot i que l'Atlètic va plantar cara.

El primer partit a casa ens va enfrontar a l’Igualada, un equip molt seriós amb un joc molt intens i que va fer que es veiés un bon partit.

Un Atlètic que va sortir amb molts dubtes a la línia defensiva i que no es va assentar fins que ja havia passat un quart d’hora i els visitants s’havien avançat amb dos gols al marcador. Llavors el partit es va equilibrar i fruit d’això va arribar el primer gol just al darrer minut abans del descans.

A la segona part, els nostres van sortir amb molta empenta i es va marcar el segon gol que empatava provisionalment el partit. Els de la capital de l’Anoia van posar setge a la porteria local amb insistència fins que van trobar el premi del tercer gol a falta de 10 minuts per la finalització i, quan més bolcat estava l’Atlètic buscant l’empat, va arribar el quart gol que sentenciava definitivament el matx.

L’Igualada va ser just guanyador del partit però els nostres van també van tenir les seves opcions encara que els canvis van trencar la continuïtat del joc i la baixada d’intensitat es va notar en excés, fet que va afavorir el domini insistent dels visitants en la cerca del tercer gol. Toca treballar per no tenir aquestes diferències de nivell en el joc i que totes les peces de l’engranatge estiguin a una mateixa velocitat fins i tot en les permutes de jugadors.

El proper dissabte a las 12 ens espera el Sant Mauro. Ànims i a la feina.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi i Josep Mª (porters); Gerard, Kevin, Martí, Angel, Pol, Pau, Adrià, Cristian (2), Raul, Joan, Àlvaro, Marc, Oriol, Ramon, Guillem, David.