Prat "A" - F.E. Atlètic "A"

Prat

Mpal. Sagnier

Prat "A"
F.E. Atlètic "A"

A la primera part es va fer un bon futbol arribant amb claredat a la porteria del Prat però, una vegada més, sense punteria.

A l’inici de la segona part, van arribar 2 clares ocasions de gol: la primera, una gran aturada del porter del Prat a xut d’Hernández i, la segona, amb llançament de l’Oriol per sobre la porteria. A la següent jugada, en un contraatacat, va arribar el 1r gol del Prat. Quan la Fundació estava bolcada a l’àrea local, van arribar els gols del Prat amb llançaments llargs als seus davanters. Al minut 70 arriba el gol de la Fundacióen una jugada individual de Suau.

Bon joc de l’Infantil, sobretot a la primera part, que podia haver sentenciat el partit des d’un principi i que, al final, va perdre per golejada.

En acabar, tot eren frases fetes “El futbol és així”, “L’equip que perdona al final perd”...

El proper dissabte, a les 11h, ens visita el líder de la categoria el R.C.E. Espanyol.

Alineació: Fernández; (Arnau); Pol; Max; Marçal; Raimon; (Noureddin); Alex; (Albet); Suau; Marc Inés; (Pau); Hernández; Aleix; (Oriol); Dani.