1-Blanca Subur
Montserratina "A"
Cornellà "H"

Els nois d’en Xavi Besolí es posen les piles i aconsegueixen una àmplia victòria enfront d’un dels, a priori, equips forts del grup.

Molt bon partit del nostre equip el que es va poder veure al camp de Pins Bens de Sitges amb un triomf contundent i que no deixa marge al dubte sobre el domini dels nostres infantils en el partit contra una Blanca Subur amb l’etiqueta de ser un dels equips potents de la categoria però que van topar amb un Atlètic molt seriós i treballador amb constants anticipacions en defensa i sortint sovint amb la pilota controlada per iniciar jugada d’atac cap al camp contrari.

Els nostres van treure el millor de cadascun per tal d’oferir-nos un molt bon partit i reivindicar la seva gran qualitat acompanyada d’una intensitat a la qual no ens tenien acostumats.

Ha estat, de llarg, el millor partit d’aquesta temporada amb molta feina i entrega de tots els jugadors i, seguint en aquest camí, es podran acabar de polir detalls de col·locació i ajuda entre línies per consolidar el bloc d’equip. Per això es indispensable que els jugadors, amb el seu treball, s’ofereixin als companys amb ajudes i mobilitat constants per tenir alternatives de creació o cobertures en la posició. És qüestió de treballar amb intensitat i ser solidaris entre tots els companys per assolir un equip compacte i sense esquerdes que ens pot fer gaudir molt.

Felicitats, nois.

Alineacions (entre parèntesi, els gols): Sergi, Josep Mª (porters), Kevin, Martí (4), Angel, Pol(2), Pau, David, Adrià, Cristian, Raul, Joan, Gerard, Àlvaro, Marc, Oriol, Ramon, Guillem.