Segona Catalana Grup 3

Els Pins

Moja "A"
Martorell "A"

L'àrbitre no deixa acabar el partit per l'acumulació d'aigua en moltes zones del camp de Les Comes.

A falta de deu minuts per la finalització del temps reglamentari, els jugadors van enfilar el camí dels vestidors seguint les indicacions del col·legiat ja que la pilota no podia córrer pel damunt de la superfície del camp en quedar frenada per l'aigua dels tolls que s'havien anat formant per la gran quantitat d'aigua caiguda sense pausa des d'un hora abans de començar el partit.

Gran despesa física de tots els jugadors que van suportar una pluja sense interrupció i abundosa que obligava a multiplicar-se per tal de minimitzar les errades que provocava l'alta velocitat de circulació de la pilota, primer,  i, després, la dura lluita contra un camp molt pesat per l'aigua que no es drenava.

En quant a la part futbolística, es va notar un major acoblament de les línies i una considerable millora en el joc i l'entrega dels jugadors. Encara falta acabar de polir alguns des ajustaments però hi ha marge de millora de cara a l’imminent inici de la Lliga el proper dissabte dia 6 a les 18 h. al camp de la Blanca Subur.

Som-hi.