F.E. Atlètic "A" - Sabadell "A"

Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Sabadell "A"

L’Infantil “A” de la Fundació va aconseguir dissabte, davant un equip molt seriós com és el C.E. Sabadell, la primera victòria de la lliga.

El Sabadell va avançar-se al marcador en el minut 30, gràcies a un mal rebuig de la defensa local, a la frontal de l’àrea, que va ser recollit pel davanter del Sabadell que, sol i amb un xut potent, va batre per dalt el porter Arnau. A partir d’aquest moment la Fundació va començar a pressionar la defensa del Sabadell; en una d’aquestes pressions, Suau roba la pilota i amb un xut creuat i ajustat al pal ve el gol de l’Infantil (32’).

Acaba la primera part amb empat; un resultat just pels mèrits dels 2 equips.

La segona part, tal i com ens té acostumats, l’Infantil va sortir a guanyar el partit. En una jugada molt semblant a la que van fer l’Aleix i l’Oriol la setmana passada al camp del Marianao, va acabar amb un final diferent; l’Aleix, aprofitant la sortida del porter, va xutar per sobre d’aquest aconseguint un gol molt bonic (46’). Als 2’ següents, una jugada per la banda dreta de l’atac del Sabadell, l’interior vallesà centra al 2n pal i, el davanter sol, afusella al porter Fernández.

Al minut 60 una jugada de Suau, per la banda dreta, arriba fins a la línia de fons i fa una centrada perfecta que l’aprofita de cap l’Oriol. Un gran gol. Els últims minuts domini total del Sabadell i una bona defensa de la Fundació.

El 3-2, a part de donar tres punts importants, han de servir per agafar confiança i per prendre consciència de que no és fàcil guanyar en aquesta categoria.

Alineació: Arnau, (Fernández), Pol, Max, Marçal, Raimon, (Noureddin), Alex, (Ferran), Suau, Marc Inés (Pau), Albet, (Hernández), Aleix, Dani, (Oriol)