Marianao Poblet "A" - F.E. Atlètic "A"
Diumenge 9

Sant Boi de Llobregat

Mpal. Marianao

Marianao Poblet "A"
F.E. Atlètic "A"

La primera part va ser un domini absolut de la Fundació, exceptuant els 5’ primers que, el Marianao, va ficar la por al cos amb 2 xuts de lluny que van anar al pal. A partir d’aquí, l’Infantil va començar a dominar el joc amb jugades ben trenades per la banda dreta i arribades a la porteria contrària amb xuts d’ Aleix (minuts 11 i 21), Dani (16’), Albet (27’ i 29’) i Suau (34’), amb unes bones aturades del porter local

El Marianao es defensava amb ordre i feia un joc molt directe amb llançaments als seus davanters; no sabem si aquest era el seu sistema de joc o era a causa de la pressió i del joc de la Fundació. El minut 31 arriba el gol del Marianao amb un llançament amb profunditat a la banda dreta, centrada al 2n pal i el davanter, sol de marcatge, fa la rematada. Una errada col·lectiva de la defensa de la Fundació.

L' segona part va ser un total domini de la Fundació; arribades molt clares a la porteria contrària i bones aturades del porter.

Minut 47: L’Aleix deixa enrere el seu defensor, xuta al primer pal i aturada del porter.

El 53: Una jugada embolicada dins l’àrea del Marianao, la recull Suau i el seu llançament surt per sobre la porteria.

El 56: Centrada per la banda esquerra al segon pal i Ferran, tot sol, llença també per sobre la porteria.

Minut 61: Un rebuig de la defensa del Marianao el recull l’Oriol a la frontal de l’àrea i xuta alt.

El 63: Un contraatac amb superioritat numèrica de l’Aleix i l’Oriol, amb un teva- meva fins que perden la possibilitat de xutar.

El 66: Un altra centrada per la banda esquerra, al segon pal, la recull Dani i atura el porter.

Minut 70: Una jugada ben trenada per la Fundació, arriba a peus d’Hernández, regateja al seu defensor i el seu xut l’atura el porter quan tothom pensava que seria gol.

L’1-0 no reflecteix el que es va veure al terreny de joc. S’ haurà de millorar una mica aquesta falta de punteria.

En definitiva, es va tornar de Sant Boi de buit però amb la sensació que, jugant d’aquesta manera, aviat arribarà la primera victòria.

Alineació: Arnau, (Fernández), Pol, Max, Marçal, Raimon, (Hernández), Alex, (Ferran), Suau, Marc Inés, (Pau), Albet, Aleix, Dani, (Oriol)