Molts nervis i massa imprecisions; amb aquestes paraules podríem resumir la primera part entre l’infantil A i l’Escola F. Gavà; en una d’aquestes imprecisions defensives va venir el gol visitant i poca història més. Un Gavà que esperava les errades de la Fundació per poder incrementar el resultat.

La segona part totalment diferent: una Fundació motivada, intensa, més agressiva i, sobretot, practicant un bon joc que va estar a punt de capgirar el resultat. En el minut 11, en una jugada ben trenada de la mitja i davantera, va arribar el gol d’Aleix amb una mil·limètrica vaselina; aquest gol feia justícia al marcador. Van continuar insistint i van arribar ocasions per marcar. Quan es veia que vindria el segon gol de la Fundació, va arribar el gol del Gavà, als últims minuts, fruit d’un córner. La falta de concentració i marcatge van ser determinants. Una autèntica galleda d’aigua freda pels mèrit fets en aquesta segona part.

Alineació: Fernández, (Arnau), Ferran, (Pol), Marçal, Max, Raimon, (Albet), Alex, (Hernández), Suau, Marc Ines, (Pau), Noureddin, Dani, Oriol, (Aleix).

Gol: minut 46 Aleix