web7

Diumenge es va viure una bona jornada de futbol femení durant tot el dia. El club va celebrar el 1er Torneig de Futbol Base Femení en categoria Aleví-Infantil.

El torneig va comptar amb la participació de més de 120 jugadores que van gaudir de diferents partits durant tot el dia amb un gran ambient.

Els equips vinguts de tot Catalunya, que van disputar el torneig eren: AEM, Tàrrega, Vall d’en Bas, Pallaresos, Gimnàstic Manresa, PBB La Roca, Fontsanta-Fatjó, Pallejà, Escola Manu Lanzarote i FE Atlètic Vilafranca

Al matí es va jugar la fase de grups classificatòria per la fase final, on Pallaresos i Pallejà per una banda i La Roca i Fontsanta per l’altre van encapçalar els seus respectius grups que els permetia arribar a les semifinals del torneig.

El nostre equip per un sol gol no es va poder classificar per les semifinals i finalment va jugar pel 5è-6è lloc contra el Gimnàstic de Manresa. Partit que guanyarien i les deixava en el 5è lloc en la classificació final.

Després de les dues semifinals molt disputades, eren La Roca i el Pallejà els equips que arribarien a la gran final. Una final molt igualada i lluitada que acabaria amb empat a dos i que finalment es va decidir a la tanda de penals amb la victòria del Pallejà.

Per acabar el torneig es va celebrar la cloenda, entrega de trofeus i premis per tots els equips amb la presència del Sr. Albert Montull directiu del futbol femení de la Federació Catalana de Futbol, el Sr. Manel Duran representant de la Federació Catalana a la delegació Penedès-Garraf, la Sra. Anna Doblas regidora d'esports del Ajuntament de Vilafranca i el nostre president Sr. Antonio Osuna que va entregar la copa a les campiones. A més a més, durant la tarda va fer presència la portera del FC Barcelona i vilafranquina Laura Ràfols, que va fer entrega d'alguns obsequis.

Agraïm la col·laboració de tots els que ens heu ajudat a fer possible aquest gran torneig i esperem poder repetir el any que ve.