imatgecartell

Aquest diumenge dia 24 de maig de 2015, el club organitza el 1er Torneig de Futbol Base Femení Aleví-Infantil, amb la participació de 10 equips vinguts de tot Catalunya.

El torneig està format per dos grups de 5 amb els següents equips:

Grup A

Grup B

FE Atlètic Vilafranca

Fontsanta-Fatjo CD

Pallejà CF

Gimnàstic Manresa

AV Pallaresos

EF Tàrrega

AEM SE

Penya Blanc Blava La Roca

Femeni Manu Lanzarote

EF Vall d’En Bas

Des de les 9:30 fins les 14:00, es jugarà la fase de grups. Al migdia es farà una pausa on tots els equips aniran a dinar al Alberg de Vilafranca, i a partir de les 16:15 h tornarà la competició amb les semi finals i fase final.

La final està prevista a les 17:30 h i seguidament l'entrega de premis per tots els equips.

Des del club us invitem a tots els jugadors, jugadores, i familiars a passar pel camp i disfrutar d'un gran dia amb molt ambient i futbol. Durant el dia es faran varis sorteigs de regals de tot tipus.

Un cop finalitzi el torneig a les 19:00 h es jugarà un gran partit de lliga entre el femení cadet-juvenil A i el Barça. Els dos equips classificats per la fase final de la Copa Catalunya i situats a la part més alta de la classificació.