MARENOSTRUMCUP

Varies jugadores del dos equips cadet-juvenil femení van participar per Setmana Santa al torneig Mare Nostrum Cup a les magnífiques instal·lacions del Complex Esportiu de Salou.

El torneig estava organitzat amb 2 grups de 4 equips a cadascun, on els dos primers passaven a semifinals.

Les noies del Atlètic jugaven el primer partit divendres al matí contra el Manresa. El partit es guanyava per la mínima 1 a 0, després de fallar clares ocasions. Per la tarda es va jugar un bon partit, molt intens i igualat contra les que serien les campiones del Torneig, l'equip de Navarra Itaroa Huarte. Finalment i al últim minut les navarres feien el gol de la victòria (0-1). Aquest resultat feia que el partit de dissabte al matí contra el Ciutat de Torrent B de València fos decisiu per poder passar com a segones a les semifinals. Després d'una primera part jugada amb nervis i por, a la segona es va sentenciar ràpid el partit i la classificació guanyant per 5 gols a 1.

A la tarda de dissabte tocaven les semis contra el primer classificat del altre grup que va ser l'equip A del Ciutat de Torrent. Les valencianes un equip senior i amb molta més experiència es van situa amb un 2-0 al seu favor i van saber jugar els minuts finals sense donar gaires opcions a jugar la pilota. Les joves futbolistes del Atlètic van lluitar fins al final retallant distàncies al marcador, però no va ser possible i el resultat es quedava amb un 2-1 a favor de les valencianes que arribaven a la final i obligaven a les nostres jugadores a lluitar pel tercer lloc.

Diumenge a primera hora tocava jugar un partit complicat després de perdre les semis, i amb les jugadores justes de forces pel cansament dels dos dies de torneig. Però amb orgull i ganes, es va fer un molt bon partit davant el Borges del Camp i es va guanyar per 3 gols a 0.

Satisfetes pel bon joc i per la victòria, les noies del Atlètic junt amb els pares i familiars van celebrar el tercer lloc. Finalitzava un bon torneig amb molt bon ambient entre tota l'expedició vilafranquina.

Agraïr un cop més l'esforç de les jugadores que van participar i el suport als pares que ens van acompanyar.