Aleví Segona Divisió Grup 1
Barça "A" - F.E. Atlètic "A"

Sant Joan Despí

Ciutat Esportiva Joan Gamper

Barça "A"
F.E. Atlètic "A"

Bon partit de les noies de l’Infantil-Aleví enfront del líder de la seva categoria, el Barça, al que fins el dia d’avui cap equip havia aconseguit fer-li un gol.

Van sortir fortes les blaugranes, intentant tirar endarrera a les nostres jugadores, creant quatre ocasions de perill  seguides, solucionades amb bones intervencions per part de la Montserrat.

Poc a poc s’aconsegueix frenar l’empenta i el partit passa a disputar-se al mig del camp. Ens aconsegueixen fer un gol i poc després estem a punt d’empatar, amb xut al pal de l’Abril. Acaba el primer quart amb el resultat favorable al Barça 1-0.

En el segon quart tot segueix igual, les nostres aconsegueixen frenar força bé a les blaugranes, estant a punt de marcar després d’una falta lateral  ben picada per la Maria i rematada per l’Abril, amb una gran aturada de la portera del Barça.

La nostra portera, la Montserrat, continua aturant quasi tot el que arriba a la seva porteria. En aquest quart ens fan un altre gol. Resultat 2-0.

S’inicia la segona part, les blaugranes augmenten el ritme de joc, les jugadores de la Fundació continúen defensant-se bé, però conforme va avançant el tercer quart, comencen a notar cert cansament. En aquest quart ens fan dos gol, el resultat en aquest quart és de 4 a 0.

S’inicia l’últim temps i continua com el tercer, les vilafranquines defensant-se de forma ordenada, però més cansades malgrat els canvis. En aquest periode a l’inici del quart ens fan els cinquè gol, aconsegueixen aguantar al rival fins que a falta de sis minuts, ja es fa evidente l’esforç físic de tot el partit i ens fan ens els últims minuts tres gols més.

A l’última jugada del partit el nostre equip aconsegueix fer un gol de falta, en jugada de la Paula.

Resumint, un bon partit de les vilafranquines, en el que van haver de fer un gran desgast físic per intentar frenar el joc i la fortalessa física de les jugadores del Barça. Penso que mereixien, les noies del Penedès, fer algun “golet” més, ajustant una mica més el resultat final del partit.

Ànim i endavant!!!  A continuar millorant noies…