ALEVI- LLIGA

Cristòfor Mestre

CRISTOFOR
PERERA

Avui s’ha vist un gran partit contra el Sant Gabril ,C.D. “B” les nostres noies varen començant guanyant amb un gol de l’Abril al minut 6 (1-0) però l’equip contrari al minut 12 varen empatar (1-1) , avanç de la finalització del primer quart ja tornaven a guanyar amb un magnífic gol de la Pati al minut 14 (2-1) .

La sort va dura poc al minut 33 l’equip contrari ens varen tornar a empatar (2-2) sense donar descans al minut 50 un gol de la Sasha en va a tornar a posar per davant del marcador (3-2), però sense donar tranquil·litat al marcador al minut 52 ens va donar un altre ensurt l’equip contrari empata de nou (3-3). Les nostres noies es van relaxar uns instant i l’equip contrari al minut 57 es van posar per davant del marcador amb un resultat de (3-4) donant molt poques esperances en mantindrà el segon lloc a la classificació general.

Les nostres jugadores no varen perdre les esperances i al minut 60 la Paula S va marcar el gol de l’empat i resultat final de (4-4)

Moltes felicitat equip per magnífic partit que ens he donat avui……