Aleví Segona Divisió Grup 1
Pubilla Casas "A" - F.E. Atlètic "A"

Març
Hospitalet de Llogregat

Mpal. Pubilla Casas

Pubilla Casas "A"
F.E. Atlètic "A"

Dissabte a la tarda les noies van realitzar un partit molt seriós de principi fins al final en un camp realment complicat.

Sabíem que davant ens trobaríem un Pubilla Casas necessitat de punts per sortir de la zona de descens. A més, jugant a casa seva tenien molt al seu favor les petites dimensions del camp, que afavoreixen el seu joc de contraatacs ràpids de les seves dos davanteres.

Amb tot això, les noies vilafranquines, van sortir molt ben posades al camp i amb les idees molt clares de com jugar la pilota, intentant evitar la superioritat física del Pubilla.

Dit i fet, domini del joc i bona pressió al mig camp que va permetre un bon control del partit i bones arribades que van posar el 0 a 2 a la mitja part.

El principal objectiu de la segona part, era evitar que en els primers minuts, el Pubilla Casas comencés a fer el seu joc i entrés al partit. Realment gràcies al seu físic poderós, van aconseguir tenir alguna arribada. Va ser en aquest moment quan el partit es podria haver complicat, quan les noies amb un gran treball van tornar a fer-se amb el domini del partit i finalment sentenciar amb dos gols més.

Tres punts i victòria molt treballada en un camp difícil, que dona força per encarar el pròxim partit davant l’Espanyol aquest dissabte a les 12:45 a Vilafranca.