Aleví Segona Divisió Grup 1
F.E. Atlètic "A" - Reus Deportiu "A"

Gener
Vilafranca del Penedès

Estadi Mpal. Vilafranca Penedès

F.E. Atlètic "A"
Reus Deportiu "A"

La classificació de l’equip contrari feia preveure un partit complicat com així va ser.

Només començar el partit el Reus es va avançar en el marcador en la primera ocasió que va tindre, però la resta de la primera part va ser de domini altern sense masses ocasions, però en una jugada sense aparent perill va arribar l’empat fruit d’un penal que va ser provocat al tocar la pilota al braç d’una jugadora rival.

Amb aquest resultat es va arribar a la fi de la primera part.

La segona part va ser de molta tensió ja que el marcador no es movia i qualsevol errada podia suposar perdre el partit.
L’equip va sortir molt ficat en el partit i lluitant fins al final, el rival pressionava però era ben neutralitzat per la nostra defensa i la portera que va estar molt encertada en les seves accions.

També cal dir que en aquesta segona part es van aprofitar molt més les bandes, i en una passada a l’espai vàrem poder aprofitar la nostra velocitat i arribar a una pilota dividida dins l’àrea abans que la portera, cosa que va suposar el segon penal a nostre favor i la conseqüent expulsió. El penal va estar materialitzat i d’aquí al final del partit va ser d’infart ja que es van succeir una sèrie de faltes consecutives al llindar de l’àrea.

El marcador ja no es mouria més i vàrem poder guanyar un difícil partit.

ÀNIMS I A PER EL BONAIRE!