IMG 20150603 081931

Aquest dissabte 6 de Juny a les 10 del matí al camp de La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts, l'equip femení cadet-juvenil A jugarà el partit de semifinals de la Copa Catalunya contra el RCD Espanyol.

Després de finalitzar una gran temporada classificat en 3era posició a la 1a Divisió Cadet-Juvenil, l'equip s'ha guanyat el premi de disputar per primera vegada una fase final de la Copa Catalunya.

Aquesta competició la juguen els 4 primers classificats de la Lliga, que han estat els següents: FC Barcelona, RCD Espanyol, FE Atlètic Vilafranca, Pontenc.

Aquest any la Federació Catalana per coincidència amb la fase final del Campionat d'Espanya de seleccions sub 16, que jugarà Catalunya del 12-14 juny, ha tingut que modificar el format i tant les semifinals com la final es jugarà en camp neutral. El camp serà el de La Guàrdia a Sant Vicenç dels Horts (c/Olot, 6-8).

Tot l'equip està molt il·lusionat amb el partit de dissabte, tenint en compte que en els dos partits jugats durant la temporada els resultats van ser molt igualats, empat a zero a Vilafranca i victòria per les periquites 1-0 als últims minuts a Sant Adrià.

Una gran experiència per les joves jugadores que de ben segur ho donaran tot fins al darrer minut per intentar arribar a la gran final, que seria l'endemà diumenge dia 7, a les 10 h al mateix camp.

Molta sort craks !!!