LEVANTE CAMPIO

Varies jugadores formades al club queden campiones de Lliga a nivell nacional.

Primer va ser la portera Laura Ràfols la setmana passada, aconseguint la 4rta lliga consecutiva amb el FC Barcelona a la màxima categoria del futbol femení nacional. Laura és la portera titular i només ha rebut 9 gols en tota la temporada. Una altre Lliga més al seu gran palmarès, que li permetrà la pròxima temporada tornar a disputar la Champions League Femenina.

Aquest cap de setmana ha sigut el Levante Las Planas qui ha quedat campió de Lliga a la Segona Divisió Nacional. En aquest equip hi trobem la també portera Maria Ripoll i la davantera Gemma Sala, jugadores fetes al Atlètic, a més a més de Maria Alvarez i Leti Viñole que també van passar pel club. Aquest títol de Lliga permet al equip del Levante disputar la promoció d'ascenç a la 1a divisió espanyola.

Des del club volem felicitar-les a totes elles pels èxits esportius.

ENHORABONA CAMPIONES !!!